You are here: Home > Genel > Milano-Mayorka-İbiza gezi yazısı-1

Milano-Mayorka-İbiza gezi yazısı-1

Eşimle yaz tatili planlarımıza biraz erken başladık. Nisan ayı gibi ilk olarak THY’den Milano gidiş dönüş biletimizi aldık. Niyetimiz Avrupa’daki adalardan birine gitmek. ilk Sardinya’ya niyetlendik fakat adadaki otellerin kalitesini kötü fiyatlarını yüksek görünce  ve gezi bloglarında yaptığım araştırmalar sonucu Mayorka’da karar kıldık.

1 haziranda Milano’ya uçtuk. Ertesi gün Mayorka uçağımız erken saatte olduğu için havaalanına çok yakın mesafedeki Crown Plaza Airport otelini ayarladık. Fiyatı oldukça uygundu. O akşam direk Navigli bölgesini gezdik. Kanalın kenarında cafeler ve ufak butikler, yukardan aşağı, aşağıdan yukarı turladık. Şirin bir bölge sevdik ve bol bol yemek yedik.

Ertesi sabah uçağımız 7’de. Biz alarm çalmadığından uyuyakalmışız. çığlık çığlıya taksiyle havaalanına attık kendimizi. Ne göreyim easy jet kontuarları alabildiğine kuyruk. Ağlamaklı bir sesle kontuar görevlisinden rica ettim ve uçağa koşa koşa yetiştik.

Planlarımız üzere Mayorka Havaalanın’da 2 arkadaşımızla buluştuk. Hertz’den Polo araba kiraladık. Orada yaptığımız en faydalı işti bence. Küçük bir ada değil ve otelimizi merkezden seçmedik. Dolayısıyla araba olmasa fırıl fırıl gezmemiz imkansızdı.

Otelimiz daha sakin bir bölge olan Camp de Mar’daydı. H10 Blue Mar. Otel sadece yetişkinler için. Ortada koşturan ocukların olmaması çok huzur vericiydi. Sessiz sakin nezih bir otel. İlk gün otelin plajından denize girdik. Su çok temiz ama buz gibi. Hepimiz aynı şeyi düşündük resmen vücudumuz acıdı soğuktan. Havalar biz gelmeden pek serinmiş yine de çok sıcak sayılmazdı resmen kendimizi girmek için zorladık. Akşam Palma’ya indik yemek için. Hard Rock Cafe’ye gittik. Palma’da pek tenhaydı, temmuz ağustos gibi daha canlıymış.  Yemek sonrası sahil boyunca yürüdük. Ara sokaklara girdik, dondurma yedik.

camp de mar- otelin plajından

Ertesi günü istikamet Travelers choice ödüllü plaj Es Trenc. Otelimizden 1 saat kadar uzaklıktaydı. Önce otoban daha sonra tek gidiş gelişli dar yollardan plaj otoparkına kadar geldik. Ama ortada görünen deniz yok. Allah allah yanlış mı geldik acaba diye düşünürken plaj tabelasını takip ederek beyaz kumlu açık mavi denizi karşımızda bulduk. Deniz ki ne deniz. Hemen bir şezlonga kurulduk. Buralarda şezlong başına genelde 10 euro istiyorlar. 10 dk içinde masaj istermisiniz diye bir çekik dibinizde bitiyor hemen. Deniz güzel ama nafile su hala buz gibi. Kendimizi zorlayarak günde bir kere girebiliyoruz. Ayrıca plajda biri kadın biri erkek olmak üzere 2 tane nüdiste rastladık. Üstler zaten fora bir de bunlar var şaşırmayın:)

Es Trenc’in muhteşem denizi

Es Trenc dönüşü şehir merkezine uğradık, biraz mağazaları gezdik. Fiyatların uygun olduğunu söyleyemeyeceğim hele ki bizde bu ara euro kuru oldukça artmıştı. Zara’nın bazı ürünlerinin Türki’yeden daha uygun olduğunu düşünüyorum sadece. Akşam yemek için yine merkeze indik. Bu sefer Hard Rock Cafe yanındaki Cappucino’yu denedik. Ben nachos yedim. Bildiğimiz doristos üstüne peynir eritilmiş ve 2 sosla birlikte getirdiler.

nachos-cappucino

Mayorka’daki 3. ve son günümüzde Formentor plajına gittik. Bu plaj adanın diğer ucunda. Yine bir saatlik araba sürüşü. Yolun son kısmı dağa çıkış ve iniş. Yolda resim çekilme yeri var. ordan resimler:

Bu manzaralardan sonra dağı inerek plaja ulaştık. Burasıda çok güzel Es Trenc’den farkı plajın arkası tepeler.

Mayorka’daki son akşam yemeğimiz için otelden tavsiye aldık ve La Gritta adındaki balık restoranına gittik. Eşimin doğumgününü burada kutladık:) Restoranın levreklerini ve tatlı çeşitlerini çok beğendik.

Mayorka gezi yazımı burada sonlandırıyorum . Sırada İbiza:)