You are here: Home >Archive for Ekim, 2012

Michael Kors Bedford

Kışlık deri çanta arayışına girdim ve bu seri favorim oldu. Hemen bir tane edindim İstinye Park mağazasından. Yanlız her model ve renk olmayabiliyor. Yinede ben en istediğimi buldum:)

Tags: ,

Singapur ve Bali adası part3- Lembongan adası

Otelin plajından pek de memnun kalmayınca, denize girmek için bir alternatif olarak gördük bu geziyi. Tur bizi otelden aldı ve marinaya götürdü. Sail Sensation adlı katamaranımıza bindik. Güneşi sevmeyen Koreli ve Çinliler alt katta kapalı bölümde oturdular ve bizde hemen üst açık kısıma havlularımızı serip güneşlenmeye başladık. Yolculuğumuz 2 saat kadar sürdü. Karaya yaklaşınca demir […]

Tags: , ,

Singapur ve Bali Adası Part2

Bali Denpasar havaalanına 2.5 saatlik uçuşla vardık. Bali Endonezya’ya bağlı ve vizesi havaalanında alınıyor. Visa on arrival dedikleri bu vize 25 usd karşılığında bir form doldurarak alıyorsunuz. . Gümrükten geçtik ve hemen bir personel bavulumuzu taşımaya yardım etmek istedi. Bizde ona izin verdik. Bizi hemen dövizcilere götürdü ve paramızı Endonezya Rupisine çevirdik. Türk parasının 5 […]

Tags: , , , ,

Singapur ve Bali Adası Gezi Yazısı Part 1

Uzun zamandır ilgilenemediğim blog sayfama balayı amaçlı gittiğim Singapur ve Bali Adası anılarımla geri dönüş yapıyorum.  Neden Bali Adası? Çünkü eylül ayında gideceğim bu tatilin muson yağmurları bölgesinin dışında, egzotik, denizi güzel ve tarihi olan bir bölge olmasını istedim. Hem de otel fiyatları Maldivler, Seyşeller gibi adalara göre daha uygundu.  Herhangi bir tur şirketiyle anlaşmadan […]