You are here: Home > Genel > Singapur ve Bali Adası Gezi Yazısı Part 1

Singapur ve Bali Adası Gezi Yazısı Part 1

Uzun zamandır ilgilenemediğim blog sayfama balayı amaçlı gittiğim Singapur ve Bali Adası anılarımla geri dönüş yapıyorum.

Neden Bali Adası? Çünkü eylül ayında gideceğim bu tatilin muson yağmurları bölgesinin dışında, egzotik, denizi güzel ve tarihi olan bir bölge olmasını istedim. Hem de otel fiyatları Maldivler, Seyşeller gibi adalara göre daha uygundu.

Herhangi bir tur şirketiyle anlaşmadan tamamen kendi tatilimizi kendimiz planladık. Singapur Havayollarından 3 ay öncesinden biletlerimizi aldık(yaklaşık 4000tl). Bali’ye Türkiye’den direkt uçuş yok. Ben Singapura’da gitmek istediğim için bu havayolunu seçtim. Hem gidiş hem dönüş için 10 saatlik aktarma aldık.  Daha sonra booking.com’dan otel rezervasyonumuzu Conrad otele yaptırdık(okyanus manzaralı kahvaltı dahil 5 gece 3000 tl civarı).

Uçuşumuz Singapur’a 10 saat sürdü. Havaalanına indiğimizde saat sabaha karşı 5’ti ve bizde havaalanında bulunan şezlongumsu yataklarda biraz kestirdik. daha sonra ülkeden çıkış yapmak için sadece bir form doldurduk çünkü Singapur Türk vatandaşlarından vize istemiyor. Gümrükten çıktıktan sonra havaalanından MRT dedikleri metrolarına direk indik. birkaç kişiye yönelttiğimizi sorular ve araştırmalarımız sonucu gideceğimiz durağı öğrenerek yolculuk yapacağımız kartı satın aldık. ilk hedefimiz şu meşhur Marina Bay Sand Hotel’di. Hani çatısında havuzu olan:) Bu arada Singapur’un çok sıcak ve nemli bir havası var. Eşofmanla gelmiş olduğumuza bin pişman olduk. metrodan çıktık ve ilk önce kahvaltı yapabileceğimiz bir yer aradık. Ama bizim bildiğimiz bir kahvaltı bulamadık tabiki. Ben ancak Muffin alabildim ki onunda kokusunun bizimkilerle alakası yoktu. Singapurda yemek konusunda çok sıkıntı çektim. Daha sonra otele girdik ve yukarı çıkmak için bilet satın aldık. asansörle 56. kata çıktık. üstü açık br teras düşünün bütün Singapur’u kucaklıyor. Fotoğraflardan inceleyebilirsiniz. manzarası çok güzeldi ve azda olsa o havuzu görebiliyorduk. Ordan çıktık ve ikinci hedefimiz Singapur Flyer’dı. Şehri tepeden izleyebileceğiniz bir dönmedolap düşünün. Yarım saatte bir tur atıyor ve siz bu sırada şehri izliyorsunuz. Biz başka bir aileyle bir kabine bindik ama isterseniz başbaşa olabileceğiniz şarap ikram edilen kabinlerde var ki bunların fiyatları daha fazla tabiki. ordan çıkınca doğru havaalanına gittik. uykusuz yaptığımız yolculuk ve şehir turu biz yormuştu.

Singapore flyer’dan Marina Bay Sand görüntüsü

marina bay sand hotel’in terasından